Výlet s našimi čivavami do Jeseníků - Červenohorské sedlo - Šerák

17.01.2014 00:00

Jeseníky

Jako inspiraci pro majitele čivav krásný výlet v Jeseníkách -  z Červenohorského  sedla na Šerák, kolem Vřesové studánky přes Keprník k chatě Jiřího na Šeráku. Pro čivavky to byla docela dlouhá cesta, ale překvapily mne  - Aki, Aruna a staffbulka Šivina kráčely bez problémů. Jen já jsem stále měla pocit, že to nemohou dojít. Tam a spátky asi kolem 18 km.  Ve dvou třetinách cesty, kdy mi došly odměničky, jsem jim (si) stále slibovala, že až dojdeme do chaty na Šeráku, tak jim něco dobrého koupím. Jaké bylo naše zklamání, kdy do chaty je zakázaný vstup ze psem a ještě je na vás personál  velice nepříjemný. No nic, sedli jsme si venku ke stolu, kde již seděli jiní turisté se svými "nejlepšími přáteli". Objednali jsme pro naše psíky alespoň párek v rohlíku, na který jsme čekali více než půl hodiny. Nevadilo nám to, alespoň jsme si odpočinuli, ale přístup personálu byl velice nepříjemný a neochotný. To bylo jediné, co se nám nelíbilo. Jinak cesta a příroda je prostě nádherná - nejezdí zde žádní cyklisté a jsou zde krásné výhledy. Doporučuji všem, jen odměničky vezměte ve velkém množství a možná i pro některé psíky taštičku, abyste je mohli chvilku nést, my jsme nic takového neměli a tak holky musely ujít cestu sami. Zde je mapa cesty:   www.mapy.cz/#!x=17.173908&y=50.152995&z=11&t=s&d=foto_18774_1&l=16&c=f